Tak samozřejmě musíte mít obchodní podmínky přizpůsobené tomu, kdo byznys provozuje. Tedy že provozovatel je ta a ta fyzická osoba s IČ, zapsaná v živnostenském rejstříku apod. Co se týče úpravy samotného byznysu, zde podle mého názoru rozdíl mezi s.r.o. a OSVČ žádný není. Nicméně v oblasti obchodních podmínek se určitě vyplatí zainvestovat do právníků a nechat si je sestavit od nich. Vyhnete se tím rizikům různých sporů a usnadní vám to řešení případných problémů se zákazníky.
Zde je odkaz na to, co mají obsahovat obchodní podmínky e-shopů. Ne všechno je stejné, ale do velké míry se požadavky shodují (především modrý rámeček) http://www.podnikatel.cz/clanky/obchodni-podminky-eshop/
Jak však říkám, počáteční investice v řádu tisíců korun do profesionálně sestavených obchodních podmínek se podle mě vyplatí.
Ať se daří.
S pozdravem
Daniel Morávek