Pořídila jsem si O2 kasu bohužel mi po roce klekl platební terminál,s kterým byly potíže již od začátku. Jaké bylo moje překvapení, když jsem ho odnesla na prodejnu k výměně, bohužel záruka u tohoto zboží pouze 12 měsícůProvádějí se u nás minimální platby kartou bohužel zrušit terminál nejde, vlastně jde,ale pod tou podmínkou,že 600 Kč měsíčně budete, platit stále.Takže mě čeká zřejmě nákladná oprava terminálu,který nám už není vlastně k ničemu. Což je přinejmenším smutné
Tak změnte poskytovatele pokladního systému jako jsme to udělali u nás v bistru. Nahráli jsme na starou kasu nějakej systém CINK a funguje to parádně a nemusel jsem nic platit nic za novou kasu a tiskárnu. Šlape to parádně a bez chyb, což se u toho předchozího "zázraku" říct nedá. A nebo jak tu radil pán s tou verzí na PC. Hodně štěstí, vytrpěl jsem si s nimi už hodně a nikdy více.