Rychlé a snadné nalezením informací o možnostech platby a dodání/převzetí zboží před zahájením nákupu. Zjistit až při vyplňování objednávky, že zboží lze osobně převzít pouze v Zadním Prdelákově dvě hodiny v týdnu, je pozdě.
Rozumná kriteria pro hledání zboží. Málokde se dá vyhledávat příslušenství podle toho, k čemu je, na nic je obchod s oblečením, kde se nedá vybírat podle materiálu, ...
Popis způsobu zabalení zboží (to není téměř nikde), abych věděl, jestli si to můžu odnést v ruce, nebo pro to musím s kamiónem.
Oprostit popis zboží od marketingových žvástů. Často téměř nemožné mezi nicneříkajícími superlativy zjistit skutečné vlastnosti výrobku
Nevotravovat lidi s následmými e-maily, jak byli spokojeni. Informace jsou zboží s velkou hodnotou, a jestli chtějí od lidí informace o kvalitě jejich webu, tak ať cálujou. Mě například před časem pozvali z banky na diskusi o kvalitě jejich výrobku s tím, že mi dají tisícovku za hodinu diskuse.
Prostě jak tady čtu ten seriál o tom, jak dělat dobře e-shop, tak mě každá jedna z těch rad od návštěvy takového e-shopu odradí.