Názor k článku Co zákazníci chtějí od e-shopů a na co si nejvíce stěžují? Čtěte přehledně od Ludvik - A ještě jedna věc, se kterou se jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2012 9:28

    Ludvik (neregistrovaný)

    A ještě jedna věc, se kterou se jako zákazník setkávám bohužel hodně často (i často nakupuji): chybně zaslané zboží!
    Jednou spletou typ výrobku, model peněženky, velikost bot...bohužel tato situace je velmi špatně řešitelná - zákazník ve výsledku musí zboží zabalit, odstát frontu na poště, poslat a následně čekat na zaslání správného zboží (dopředu náhradní žádný eshop neodešle, protože se bojí) a pak ještě posílat číslo účtu, kam mu (snad) budou uhrazeny poplatky za poštovné...celé se to protáhne na měsíc a výhoda nákupu v eshopu je...v tahu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).