Vlákno názorů k článku Co zákazníci chtějí od e-shopů a na co si nejvíce stěžují? Čtěte přehledně od Vláďa - Myslím že nelze dát jednoznačné doporučení co jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2012 11:34

    Vláďa (neregistrovaný)

    Myslím že nelze dát jednoznačné doporučení co jak zlepšit - záleží na typu obchodu a charakteru zboží, resp. maržích. Např. doprava zdarma, ano, od určité výše je to rozumné - ale ne u zboží např. za 1000,-, kdy dopravné a balné dělá více než 10% ceny (např. PPL - 113,- krabice něco stojí a výplňový / fixační materiál taky). V době kdy se nesmyslně snižují marže, je 10% celkem významné snížení které nutně musí znamenat, že to bude chybět někde jinde - např. v prostředcích na zákaznický support, školení zaměstananců nebo jinde ...

  • 7. 9. 2012 12:17

    Tomáš Bzirský (neregistrovaný)

    S tím určitě souhlasím, že nejde dát všechno na jednu hromadu a vždy záleží na charakteru odvětví a zboží.
    Nemusí to být přímo hranice 1000,--, ale dle zkušenosti vím, že pokud zákazník nakoupí těsně pod tou hranicí, tak většinou přihodí další zboží, aby se na poštovné zdarma dostal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).