Myslím že nelze dát jednoznačné doporučení co jak zlepšit - záleží na typu obchodu a charakteru zboží, resp. maržích. Např. doprava zdarma, ano, od určité výše je to rozumné - ale ne u zboží např. za 1000,-, kdy dopravné a balné dělá více než 10% ceny (např. PPL - 113,- krabice něco stojí a výplňový / fixační materiál taky). V době kdy se nesmyslně snižují marže, je 10% celkem významné snížení které nutně musí znamenat, že to bude chybět někde jinde - např. v prostředcích na zákaznický support, školení zaměstananců nebo jinde ...
S tím určitě souhlasím, že nejde dát všechno na jednu hromadu a vždy záleží na charakteru odvětví a zboží.
Nemusí to být přímo hranice 1000,--, ale dle zkušenosti vím, že pokud zákazník nakoupí těsně pod tou hranicí, tak většinou přihodí další zboží, aby se na poštovné zdarma dostal.