Coca-Cola a PepsiCo se utkají v dalším boji

18. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Americké koncerny Coca-Cola a PepsiCo už nebudou bojovat pouze na poli limonád. Podle deníku Financial Times mají oba výrobci velké plány i v oblasti hotových káv, které se prodávají v plechovkách nebo ve sklenicích, např. v nápojových automatech, stejně jako klasické lahve obou firem.

Firma PepsiCo minulý měsíc rozšířila své partnerství s firmou Starbucks, která ve Spojených státech dominuje právě v této oblasti. Obě společnosti nyní chtějí expandovat do světa, např. konkrétně do Číny, kde roste počet potenciálních klientů. Coca-Cola však nechce zůstat pozadu, takže se spojuje s jiným kávovým obrem – italským výrobcem illycafe. Podrobnosti o značkách ještě nebyly zveřejněny. Definitivní smlouva o spolupráci by měla být podepsána do konce tohoto roku.

Zdroj: iHNed.cz

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).