Commerzbank, zaměřená v Česku na firmy, změnila logo

19. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Nové logo představila druhá největší banka v Německu Commerzbank, která se v Česku orientuje především na firemní klientelu. Nové logo reaguje na spojení Commerzbank a Dresdner Bank, které proběhlo ještě v roce 2009.

Nová banka musí být navenek rozpoznatelná i podle nového loga. Pro nás bylo navíc důležité, aby klienti v nové bance poznali svoji původní banku, a proto jsme využili značek obou bankovních domů, řekl Martin Blessing, předseda představenstva Commerzbank AG.

Commerzbank AG je druhou největší bankou v Německu a jednou z nejvýznamnějších v Evropě a na mezinárodních finančních trzích působí již přes 130 let. Spojením Dresdner Bank a Commerzbank v květnu 2009 vznikla nová Commerzbank. V roce 2009 již podruhé v Německu získala titul Banka roku pro středně velké firmy. V Česku se kromě firem zaměřuje ještě strategické investory, kterým nabízí strukturované a projektové financování a poradenství.


Zdroj: Commerzbank

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).