České spořitelně v sobotu několik hodin nefungovalo internetové bankovnictví. Více než milion klientů, kteří využívají přímé bankovnictví České spořitelny, nemohl využívat službu Servis 24 zhruba pět hodin. Podle mluvčí banky Klary Gajduškové byly příčinou výpadku technické potíže.
Výpadek nastal paradoxně proto, že technici chtěli zlepšit fungování serveru. Mluvčí vyvrátila, že by současné problémy se stránkami České spořitelny měly něco společného s e-maily, které v posledních dnech kolovaly mezi lidmi. Falešnými zprávami se chtěli neznámí pachatelé dostat k účtům klientů.
Internetové stránky Servisu 24 ale nepůjdou ani v noci na neděli, a to kvůli plánované odstávce.
Česká spořitelna se potýkala s několikahodinovým výpadkem přímého bankovnictví už například loni v prosinci. Ten samý měsíc měla s internetovým bankovnictvím problémy i ČSOB. Na podzim se ke svým účtům po internetu nedostali ani klienti Komerční banky či eBanky.