ČSA pokračují v modernizaci, po změně loga přišly s inovovanými stránkami

13. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

České aerolinie spustily druhou fázi obsahové i grafické obměny svých internetových stránek. Úpravy a zjednodušení byly provedeny i na stránkách věrnostního programu OK Plus, kde byl nově implementován „single sign on“. Pro klienta to znamená, že při přecházení mezi jednotlivými stránkami se nemusí opakovaně přihlašovat.

Pro ČSA je ostatně letošní rok v duchu zkvalitnění internetových služeb. V první fázi České aerolinie od poloviny června výrazně zjednodušily možnost nákupu letenek přes internetový rezervační systém, v druhé právě teď nabízejí jednodušší orientaci a sedm jazykových mutací.

ČSA také nabídly cestujícím možnost internetového odbavení. Díky tomu si mohou cestující vybrat přes internet místo v letadle a vytisknout svou palubní vstupenku. Na letiště se pak dostaví nejpozději 35 minut před odletem místo běžných dvou hodin a jdou rovnou k pasové a bezpečnostní kontrole. Pokud mají zavazadla, odevzdají je předtím u speciální přepážky.

„Jako následující krok připravujeme další rozšíření plateb přes internet. Chceme klientům umožnit použití platebního nástroje, který je pro ně nejvýhodnější. Do konce roku budou moci cestující zaplatit jakoukoli platební kartou,“ řekl výkonný ředitel marketingu a řízení segmentů Českých aerolinií Jan Kaše. Společnost také plánuje výrazně rozšířit možnost rezervace hotelů v požadované destinaci k letence. Klienti uvítají i nabídku zapůjčení automobilu za zvýhodněných podmínek ve všech destinacích přes stránky Českých aerolinií.

Ocenění WebTop 100

Internetové stránky Českých aerolinií se v úterý 30. října umístily na prvním místě Oborového žebříčku Transport v rámci šestého ročníku soutěže WebTop100. Celkem 158 webů posuzovala porota 40 odborníků za předsednictví exministryně informatiky Dany Bérové. České aerolinie získaly 84,4 bodu ze sta možných v kategorii transport v korporátní části soutěže.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).