ČSSD stála reklama na netu v květnu 15 milionů

24. 6. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Nejvíce peněz utratila v květnu za reklamu na internetu Česká strana sociálně demokratická, která na do této oblasti zainvestovala více než 14,7 milionu korun. Těsně druhý skončil druhý politický gigant Občanská demokratická strana, kterou vyšla reklama na síti na 14,6 milionu korun.

Až na třetím místě se umístil s velkým odstupem první komerční subjekt. Konkrétně šlo o firmu T-Mobile Czech Republic, která si v předcházejícím měsíci zadala na internetu reklamu za necelých 6,4 milionu korun.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).