ČSSZ nabízí pomoc po telefonu. Lidé se ptají na podání přehledu elektronicky

7. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Jak podat přehled elektronicky? Tak to je nejčastější otázka, s kterou se obracejí lidé na call centrum ČSSZ. Po telefonu poradí i s nemocenskou a důchody.

Elektronická komunikace poplatníky zajímá. Proto se také často obrací na call centrum České správy sociálního zabezpeční (ČSSZ), jak podat přehled elektronicky. 

Pracovníci ČSSZ vyřídili podobných dotazů již 100 tisíc, od založení call centra v červenci 2011. Navedli poplatníky, jak si poradit s elektronickým podání formulářů, nebo jak využívat ePortál ČSSZ. Pracovníci call centra klientům rovněž pomáhají s elektronickými podpisovými klíči a vysvětlují jim otázky technického charakteru. 

Poradna s daňovým poradcem

Zeptejte se, jak na daňové přiznání. Odpovídá Jan Molín, daňový poradce a člen Prezidia Komory daňových poradců České republiky.

 

Nejvíce lidí se však v loňském roce obrátilo s dotazem na call centrum pro důchodové pojištění, které k 31. 12. 2015 uskutečnilo celkem 218 497 hovorů. Ze tří call center České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ) se tak stalo tradičně nejvytíženějším. Call centrum pro nemocenské pojištění vyřídilo ke stejnému datu 78 487 hovorů, a call centrum technické pomoci pak 33 614 hovorů.

Call centra jsou obecně nejvytíženější zhruba v období od listopadu do února, řekla Jana Buraňová, mluvčí ČSSZ. Nejčastěji volají lidé v pondělí, proto se kvůli vytíženosti pracovníků vyplatí volat v jiný den. Call centra fungují v různých časech. Sázkou na jistotu proto je volat v dopoledních hodinách.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).