ČSSZ zavádí telefonní linku pro e-Podání

2. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Česká správa sociálního zabezpečení spustila telefonní informační linku pro elektronicky podávající klienty. Pětice vyškolených pracovníků bude ve všední dny od 7:00 do 17:00 hod k dispozici na telefonním čísle 585 708 290.

Call centrum poskytne informace elektronicky podávajícím klientům, a to zejména informace technického rázu, které se týkají dotazů a informací k e – Podání (elektronická podání doručovaná ve formátu datových vět XML prostřednictvím specializovaných programů), informace k postupnému přechodu z transakční části Portálu veřejné správy na Veřejné rozhraní pro e-podání ČSSZ (VREP), poradenství s certifikáty (elektronické podpisové klíče a šifrovací certifikát), dále například problémy s komunikací systémů, s instalací programu pro e-podání (XML602Filler), informace o stavu zpracování e - Podání a řešení technických chyb v případech zamítnutí formulářů či informace k jiným formám elektronického podávání, tj. doručování okem čitelných formátů do datových schránek a na e-podatelny.

Elektronicky se nyní zasílá například Evidenční list důchodového pojištění, Oznámení o nástupu do zaměstnání, Příloha k žádosti o dávku nemocenského pojištění (NEMPRI), Přehled o výši pojistného či Hlášení pracovní neschopnosti.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).