Czech Internet Forum již za necelé tři týdny

27. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Za necelé tři týdny (11. listopadu) se uskuteční pátý ročník konference Czech Internet Forum, která se pořádá pod hlavičkou serveru Lupa.cz a ve spolupráci se společností Nokia. Mezi hlavní lákadla programu patří duel Michala Heisiga (Seznam.cz) a Tomáše Búřila (CentrumHoldin­gs.com) s moderátorem Tomášem Řehákem, bývalým šéfem OMD Digital. Stranou zájmu nezůstanou ani nové nadějné projekty, které se účastníkům představí v rámci prezentace start-upů: BigBrands.cz, Pixmac.cz, nový Sklik, Slevomat.cz, WikiReality.cz, či Zoot.cz. Konference se bude věnovat také platbám za online obsah, chování mladé generace na internetu nebo doménové kriminalitě.

Přednášky a diskuse budou střídat méně tradiční formáty. Na programu je například rozhovor dvou významných osobností e-commerce v ČR, Jiřího Hlavenky, zakladatele Computer Pressu, s Václavem Liškou, zakladatelem Aukro.cz. Neméně zajímavý bude rychlý sled několika prezentací v podobě „vzkazu českému Internetu“, ve kterém několik výrazných individualit bude moci během 333 vteřin vyjádřit své názory na českou internetovou scénu – mezi již potvrzenými jsou například Martin Jaroš, šéf marketingové komunikace T-Mobile, nebo investor Michael Rostock-Poplar.

I letos jsme se snažili přichystat co nejbohatší program, kdy si každý přijde na své a kde budou prezentovány nejdůležitější informace a novinky za poslední rok. Zároveň jsme věděli, že chceme konferenci připravit jinak – udělat z ní živější a méně formální událost. Věříme, že to účastníci ocení a odnesou si mnoho inspirativních zážitků, komentuje Aleš Miklík, ředitel médií společnosti Internet Info.

Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře na stránkách konference. Prvních padesát registrovaných dostane knihu 99 tipů pro úspěšnější reklamu od nakladatelství Grada.

Toto je P.R. sdělení

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).