Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest se prezentuje veřejnosti také v sociálních sítích. Její profil mohou podnikatelé nalézt na Facebooku a také na YouTube. Zatímco na Facebooku publikuje především fotografie ze svých akcí, na YouTube si uživatelé mohou prohlédnout nejnovější videa z například z vyhlášení soutěží, které CzechInvest pořádá, a také propagační videa. Na Facebook se hodí věci, které asi na standardní internetové stránky agentury tak úplně nepatří – větší fotogalerie z akcí, odkazy na zmínky o CzechInvestu v médiích a podobně. Věci, které agenturu víc přiblíží lidem, kteří o ní mají zájem. A to samozřejmě zlepšuje obraz agentury na veřejnosti,
řekl business serveru Podnikatel.cz Jiří Sochor, mluvčí CzechInvest. Podle něj bude agentura se účty v rámci sociálních sítí pracovat ještě intenzivněji: Co se týče plánů do boudoucna, počítáme s větší integrací našich emailových newsletterů a facebooku, už teď si na stránkách CzechInvestu můžete kliknout na „sdílet na facebooku“,
doplnil Sochor.