CzechTourism hledá maskota pro cestování po tuzemsku

30. 4. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Maskota, logo a slogan pro cestování po tuzemsku hledá prostřednictvím soutěže státní agentura pro podporu cestovního ruchu CzechTourism. Ta chce novým maskotem podpořit rozvoj turismu pro domácí obyvatelstvo v českých zemích. Informuje o tom on-line vydání Marketing & Media: Velká očekávání máme od návrhů maskota, který by se měl stát ikonou domácího cestování, řekl serveru garant projektu Petr Kratochvíl. Podle Kratochvíla Češi stále nedostatečně využívají možnosti tuzemské dovolené a celková situace se dále zhoršuje.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).