CzechTourism se snaží podpořit podnikatele v oblasti cestovního ruchu

18. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Dle průzkumů se stále snižuje počet zaměstnaných v oblasti cestovního ruchu a lidé ani o tuto práci nemají příliš zájem. Proto se Agentura CzechTourism rozhodla vyvolat diskusi o podnikání mezi mladými lidmi, potencionálními budoucími podnikateli v oblasti cestovního ruchu.

Ministerstvo pro místní rozvoj a CzechTourism naplánovaly od září roku 2006 až do poloviny roku letošního sedmdesát vzdělávacích programů, seminářů a workshopů se zaměřením na cestovní ruch celkem za 180 milionů korun. Většinu z těchto peněz půjde z Evropského sociálního fondu, zbytek se pak zaplatí ze státního rozpočtu. Vzdělávací kursy jsou bezplatné a celkově je mělo absolvovat více než šest tisíc lidí. V současnosti je 43 programů v běhu, třináct ukončených a proškoleny již byly přibližně tři tisíce lidí.

CzechTourism se záštitou ministerstva školství také rozjelo soutěž na základních a středních školách. Témá soutěže je Jak přilákat více turistů do našeho regionu a Zakládáme vlastní firmu v naší obci/městě podnikající v cestovním ruchu.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).