Vlákno názorů k článku Další Jobovy rány pro autodopravce. Hrozí celoroční omezení od krakonoš. - Leda tak do hrobu! Pokud budou kamioňáci i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 7. 2008 10:25

    krakonoš. (neregistrovaný)
    Leda tak do hrobu! Pokud budou kamioňáci i nadále předvádět to, co dosud, je potřeba je hladit a hladit, až je úplně vyhladíme! Podle mne je jediný způsob, jak jejich vylomeniny omezit, nařídit povinně dvoučlennou posádku do každého kamionu, který se pohybuje po českých silnicích a povinné přezouvání na zimní gumy, pokud chtějí jezdit v zimě. A hlavně vytvořit takové legislativní tlaky, aby se přeprava nákladů přesunula na železnici.
  • 24. 7. 2008 11:45

    Winston Smith (neregistrovaný)
    Souhlasím.

    Zvýhodňování jedné skupiny nad druhou je z principu špatné. Jednak se zde vytváří "výjimky" a "výjimky z výjimek" atd... druhák doprava není v žádném "obecném zájmu" apod. jak se nám dopravci snaží nakukat.

    Kdo by se ozval po dopravcích konzumního zboží v kamiónech? Třeba taxikáři že vozí lidi? Po nich autobusáci? Železnice? Letecké společnosti? Doktor co jezdí za pacienty? Já který jezdím dieslem do práce?... můžeme pokračovat ad absurdum.

    Je to kapitalismum. Nevyplatí se jezdit? Bude jezdit někdo jiný nebo se to musí promítnout do cen.
    Na tohle hned měly zareagovat české dráhy, které by měly nastavit ceny tak, aby přeprava kamiónů po železnici byla levnější než nafta+mýtné. A po železnici mohou jezdit i v době zákazů. Jeden by si pár hodin počkal a zaplatil naftu+mýtné, druhý by tou dobou už byl odpočinutý na druhé straně republiky.
  • 24. 7. 2008 14:25

    anonym (neregistrovaný)
    Také bych nikoho nezvýhodňoval. Proto jsem také proti zavádění slev na poplatcích!

    S neschopností železnice využít mýtného souhlasím. Už aby vláda přestala bránit konkurenci na trati.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).