Další podvodný e-shop na scéně. Z něho si příklad neberte

1. 10. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Objednané a zaplacené zboží nikde. Běžná praxe dalšího z podvodných e-shopů. Nejen zákazníci, ale i e-shopaři by si měli zopakovat pravidla nákupu a prodeje.

Mezi e-shopy se v posledních dnech opět objevil ten, který své sliby neplní. Na praktiky serveru Bombazbozi.cz upozornili sami podvedení zákazníci, kteří se nedočkali svého zboží. Podle slov poškozených e-shop nedodává objednané a předem zaplacené zboží. Se zákazníky nekomunikuje a internetové stránky jsou již nedostupné. Provozovatelem e-shopu je společnost LERAS Trade, a. s., uvádí Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení dTestu.

Ilustrační obrázek
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Jsou e-shopy, které by vám neměly být příkladem. 

Špatná zkušenost se serverem Bombazbozi.cz je zaznamenána už z dřívějších dob. Aktuálně škoda přesahuje hranici takzvané škody nikoli nepatrné, která činí 5000 korun. V takových případech není proč váhat s podáním trestního oznámení. Můžete jej podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu, dodává Zelený.

Mohlo by se hodit: Inspirujte se k větším výdělkům u bezchybných e-shopů

Pokud e-shop zboží nedodá ani v dodatečně stanovené přiměřené lhůtě, může zákazník odstoupit od smlouvy. Tím se smlouva ruší a prodávající je povinen vrátit zaplacenou částku za objednané a nedodané zboží.

MM 25 baliček

Pravidla pro nákup a prodej na internetu

Existuje řada základních pravidel, kterých by se měl zákazník v případě nákupu na internetu držet. Nabízíme také několik tipů pro prodejce – e-shopaře, aby se jejich e-shop nezařadil mezi podezřelé. 

S ověřením informací týkajících se domény a osoby, na níž je registrována, pomůže služba Ověření e-shopů, radí Zelený.

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).