Další velcí obchodníci se připojili k Black Friday. Slevy spustil Lidl i Datart

20. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Po samostatných e-shopech se do slevového týdne pustili i kamenní obchodníci, a to prostřednictvím svých online shopů.

Češi milují slevy. Dokládají to čísla i nejnovější nováčci ve slevové akci.

Nárůst návštěvnosti během Černého pátku je v České republice vysoký. E-shopy průměrně registrují až 102% vyšší podíl návštěvníků. V tento den se navíc zvyšuje počet transakcí o 505 % oproti běžným dnem. 

Čeští zákazníci na Black Friday ušetří průměrně 1902 korun oproti 1320 korunám v běžné dny. V České republice uživatelé během Black Friday ušetřili 46 385 757 korun. Vyplývá to z údajů společnosti Picodi.


Autor: Picodi

Po velkých e-shopech, které slevovou nákupní horečku spustily už minulý týden, se k nim ode dneška připojili další obchodníci. Slevy nově nabízí Datart nebo Lidl, a to prostřednictvím svého e-shopu.

Oba obchodníci spouští tzv. černý týden. Slevy jsou proto dostupné již nyní. Nabízíme více než 50 vybraných výrobků za výhodnější cenu, a to buď do konce akce 26. listopadu, nebo do vyprodání zásob, potvrdila serveru Podnikatel.cz mluvčí Lidlu Zuzana Holá

Slevy na Lidl shopu přesahují až 30 procent a vztahují se převážně na spotřební zboží. Většinou se jedná o potřeby do kuchyně a domácnosti. 

Čtěte také: Black Friday a velké slevy jsou už tady. E-shopy spustily akci nečekaně brzy

Datart nabízí na svém e-shopu slevy až u 549 produktů. Datart ale nákup omezuje. Během akce je možné vložit do košíku pouze 1 ks zboží v rámci jedné objednávky. 

Slevy jsou u Datartu stejně jako u Lidlu velmi zajímavé. Za velmi výhodnou cenu vycházejí například herní konzole či bílé zboží. 

Ukázka nabízených slev u Lidlu a Datartu

Další tip na galerii, jak vypadá automatizované pracoviště v Alza.cz

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).