Další zmatky kolem slevového portálu Pepa. Opět se stěhuje na novou doménu

10. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Spory mezi jednateli slevového portálu Pepa mají za důsledek přesměrování nabídky slev na další novou doménu. Z Pepy je nově Klido.cz.

Na původní adrese Pepa.cz jsou přitom nabízeny slevy, které jsou v portfoliu konkurenčního portálu HyperSlevy.cz. 

Za všemi zmatky stojí spory a vzájemné obviňování jednatelů slevového portálu. Na jedné straně stojí jednatelé Petr Sýkora a Levon Ter-Ghazaryan a na straně druhé Jiří Jankov. 

Ten na společnost podal insolvenční návrh, podle kterého se Sýkora s Ter-Ghazaryan snažili z firmy vyvést 31 a půl milionů korun. To však oba obvinění jednatelé odmítají a naopak obviňují Jankova, že právě on byl tím, který chtěl z firmy vyvést peníze. Konkrétně pak 8 milionů korun, proto také na něj podali trestní oznámení a zároveň uvádějí, že Jiří Jankov už není jednatelem firmy, proto ani není oprávněn podat insolvenční návrh.

Poté, co se jeden z jednatelů pokusil vyvést nelegálně finanční prostředky společnosti a soud ho na náš pokyn zbavil v rámci předběžného opatření jednatelské funkce, byla společnost účelově paralyzována ze strany 50 % vlastníka. Ten posléze svůj podíl převedl občanovi bulharské národnosti, komentoval situaci Petr Sýkora. 

Čtěte také: Slevový portál Pepa.cz má na krku insolvenční návrh, prý ale nekrachuje

V insolvenčním rejstříku byla mezitím již podána žádost o stažení insolvenčního návrhu. Tu podala společnost kolem Petra Sýkory. Výsledkem sporů je však zmatečnost online místa, přes které se slevy portálu Pepa nabízejí.

Při podání insolvenčního návrhu a odebrání domény, kterou má k dispozici Jiří Jankov, se Pepa nejdříve přestěhoval na doménu Pobytov.cz, po pár dnech ale jednatelé hlásí další změnu. Pepa bude nově fungovat na doméně Klido.cz. 

Na současném portálu Pepa.cz je pak nově slogan Jedeme s Pepou, který však odkazuje na konkurenční nabídky od portálu HyperSlevy.cz, který tak může na celé zmatečné situaci vydělat. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).