DámeJídlo na Slovensku končí, spadne do rukou konkurenta. A co v Česku?

29. 3. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Dva roky po změně majitele DámeJídlo, projekt s rozvážkou jídla, na Slovensku končí. Projekt u sousedů neuspěl a stěhuje se do rukou konkurenta.

Společnost Delivery Hero, která značku DámeJídlo vlastní, se chce nyní soustředit hlavně na velké trhy a ještě rychlejší růst na nich. 

Slovensko mezi tyto trhy ale nepatří a DámeJídlo tak v této zemi končí. Doménu i celou zákaznickou databázi přebírá Bistro.sk, které vlastní Ringier Axel Springer Slovakia. Firmy se dohodly, že cenu transakce nezvřejnění. 

Slovenští zákazníci budou moci na doménách damejedlo.sk a dajmejedlo.sk objednávat ještě 2 měsíce, poté budou automaticky přesměrováni na Bistro.sk.

Čeští zákazníci mít strach nemusejí

Českých zákazníků DámeJídlo.cz se změny zatím nedotknou. Ani se v České republice nepočítá s ničím podobným, uklidňuje Petr Jarkovský, mediální zástupce společnosti Delivery Hero. 

Pod globálního lídra v segmentu dovozu jídla z restaraucí spadá DámeJídlo od ledna 2015. Spojilo se s tehdejším konkurentem JídloTeď. Obě značky tak najednou získaly stejného majitele.

Čtěte také: Velké překvapení roku 2015: DámeJídlo a JídloTeď má nového a společného majitele

Akvizice vycházela z globální strategie růstu a expanze Delivery Hero. Velmi na nás zapůsobilo podnikání, které týmy DámeJídlo a JídloTeď vybudovaly v uplynulých letech. Chceme dále urychlit jejich růst velkými investicemi do technologií, marketingu a nových a vylepšených služeb pro zákazníky i restaurace, uvedl tehdy Niklas Östberg, generální ředitel Delivery Hero. Slovenská značka DámeJídlo, které se prodej v té době také týkal, tak po dvou letech od změny majitele končí. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).