Nerozumím, jak se v dnešní době dá fungovat bez datové schránky, elektronického podpisu a elektronického bankovnictví.
Potřebuji párkrát za rok podat přiznání k DPH, pro FO i PO. Kdysi jsem to musel tisknout, jít s tím potupně na poštu a pak do banky. Teď díky webovému portálu http://eds.mfcr.cz to jde kompletně vyřídit během pár minut z gauče.
Prudí dopravní inspektorát s pokutami? Nebo řešíte něco s nějakým úřadem? Vám se kvůli tomu chce furt běhat na poštu? Ty notifikace na příchozí datovou zprávu fungují dobře, dá se nastavit i zasílání celých zpráv na e-mail přes http://ispis.cz/email. Zprávu nepromeškáte, máte ji v e-mailu (já bych spíš ztratil nějaký papír), můžete ji přeposlat na vyřízení kolegovi nebo známému,...
Nebo když po Vás někdo něco chce vytisknout, podepsat a poslat poštou -- nemusíte, stačí to podepsat elektronicky a poslat e-mailem. Jestli to chce mít papírově, ať to nahraje na https://www.czechpoint.cz/uschovna/ a zajde si na tu poštu sám. Dají mu to písemně i v zásadě s notářským potvrzením, že jste to podepsali Vy.