DS využívám už dva roky, vyhovuje mi, že nemusím běhat po úřadech a papíry vyřídím doma v trenkách. Ale už se mi parkrát stalo, že - i když dělám vše pořád stejně - tak na úřad dorazil nějaký nečitelný formát a stejně jsem musel běžet s papírem (naštěstí mi to vstřícná úřednice zatelefonovala - jinak bych prošvihnul termín). Jsem už trochu letitý, tak mi poněkud vadí ta nejistota ohledně toho, zda zpráva skutečně úřadu dorazila, o čemž se nic nedozvím a ani nemám nic v ruce. A to zmiňované přečasování datového razítka je hodně nepraktická blbina - kdo na to má pamatovat a kde brát čas. Ale vcelku spokojenost a za sebe minimálně plátcům DPH doporučuji jít do DS. Přeji hezký den :o)
"Jsem už trochu letitý, tak mi poněkud vadí ta nejistota ohledně toho, zda zpráva skutečně úřadu dorazila, o čemž se nic nedozvím a ani nemám nic v ruce."
Zrovna jsem se tu chtěl zeptat, jak se dozvím, že jim do DS vše v pořádku došlo. Takže se to nedozvím? K čemu potom taková služba je?
Pro mě je při jednání s úřady priorita mít v ruce potvrzený papír, ten je stěžejní a říká "není to moje chyba, ale chyba úředníka" a mě to dál nemusí zajímat.
Pokud DS neposkytuje zpětné potvrzení do správném doručení, je k ničemu. Mělo by tam být pro úředníky povinné zpětné potvrzení, něco jako v outlooku "vyžaduji potvrzení o přečtení zprávy", které je v emailu "drzé" a nepoužitelné ale úřad by měl mít povinnost to potvrzovat.