Vlákno názorů k článku Mají datové schránky smysl i pro OSVČ? Zeptali jsme se na pro a proti od Prťavý OSVČ - DS využívám už dva roky, vyhovuje mi, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2014 10:13

    Prťavý OSVČ (neregistrovaný)

    DS využívám už dva roky, vyhovuje mi, že nemusím běhat po úřadech a papíry vyřídím doma v trenkách. Ale už se mi parkrát stalo, že - i když dělám vše pořád stejně - tak na úřad dorazil nějaký nečitelný formát a stejně jsem musel běžet s papírem (naštěstí mi to vstřícná úřednice zatelefonovala - jinak bych prošvihnul termín). Jsem už trochu letitý, tak mi poněkud vadí ta nejistota ohledně toho, zda zpráva skutečně úřadu dorazila, o čemž se nic nedozvím a ani nemám nic v ruce. A to zmiňované přečasování datového razítka je hodně nepraktická blbina - kdo na to má pamatovat a kde brát čas. Ale vcelku spokojenost a za sebe minimálně plátcům DPH doporučuji jít do DS. Přeji hezký den :o)

  • 13. 6. 2014 17:55

    Karol (neregistrovaný)

    "Jsem už trochu letitý, tak mi poněkud vadí ta nejistota ohledně toho, zda zpráva skutečně úřadu dorazila, o čemž se nic nedozvím a ani nemám nic v ruce."

    Zrovna jsem se tu chtěl zeptat, jak se dozvím, že jim do DS vše v pořádku došlo. Takže se to nedozvím? K čemu potom taková služba je?

    Pro mě je při jednání s úřady priorita mít v ruce potvrzený papír, ten je stěžejní a říká "není to moje chyba, ale chyba úředníka" a mě to dál nemusí zajímat.

    Pokud DS neposkytuje zpětné potvrzení do správném doručení, je k ničemu. Mělo by tam být pro úředníky povinné zpětné potvrzení, něco jako v outlooku "vyžaduji potvrzení o přečtení zprávy", které je v emailu "drzé" a nepoužitelné ale úřad by měl mít povinnost to potvrzovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).