Vlákno názorů k článku Děkovný dopis. Snadná cesta, jak dát zákazníkovi najevo, že je pro vás důležitý od Pavel - Možná jsem divný, ale mě takovýto "nadstandardní servis"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2017 8:02

    Pavel (neregistrovaný)

    Možná jsem divný, ale mě takovýto "nadstandardní servis" strašně obtěžuje a štve a je pro mě důvodem, abych příště šel někam jinam. Proč z jednoduchého vztahu ty dodáš službu / zboží, já zaplatím a jsme si kvit, dělat soap operu o 2000 dílech? Kdyby se takto choval každý, u kterého jsem kdy něco koupil, tak strávim život jen čtením děkovných dopisů. A to opravdu nechci.

    Navíc má tento "nadstandardní servis" až komické projevy. Například platím mobily celé rodině, takže v den mých narozeni přijde celé rodině gratulace k narozeninám. A podobně.

    Prostě jak říkám, takováto "péče o zákazníka" mě dokáže odradit od opakovaného využítí stejné firmy.

  • 29. 11. 2017 16:34

    P2010 (neregistrovaný)

    Souhlasím. Daleko zajímavější je pro mne zkrátka sleva nebo jiná služba coby již existjujícího zákazníka.

    Jeden příklad. Nakupuji CD v různých zahraničních eshopech. V jednom (z Německa) dostanete za nákup slevový kód na příští nákup. Žádné další podmínky a omezení (jako u nás: platí při nákupu nad ... je třeba využít do ... nelze použít na ...). Prostě jeden kód se slevou 3%. Asi po šesti letech jsem v tom eshopu nakupoval znovu a vzpomněl si na to. A překvapivě, stále fungoval tak, jak bylo tehdy uvedeno. Víc neočekávám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).