Díky, Davide, za článek. Ale reakce moc nečekej.Z tzv. správy sociálních sítí se stala vysoce lukrativní disciplína ze které se dá splácet hypotéka.
Nedávno jsem na jiném místě/ Mladý podnikatel/ napsal tohle:
..."Facebook / rozuměj správa fb stránek / a jiné sociální sítě se tak staly jedinou neměřitelnou oblastí jinak přesně změřitelného online marketingu. Co je však ještě horší, tahle v 99 % naprosto zbytečná činnost je zpravidla výrazně dražší, než by byla efektivní inzerce stejné firmy na stejném Facebooku."
Principy komunikace na facebooku jsou přitom takhle prosté - když nemáš co říct, mlč. Když máš na srdci něco, co stojí za to říct - řekni to a klidně to rozhlaš /rozuměj - propaguj/.
Zájmy jsou ovšem posazeny jinak a když je klient ochoten platit,nebude do toho dodavatel rýpat.Švitořit za nás přece může i juniorka,že.
Ono se to samozřejmě mění a změní.