Možná jste to ne úplně pochopil. Heureka tím, že dělá prakticky nulovou kampaň, nejenže naláká méně obchodů, ale díky tomu je i méně balíků pro přepravce, který se pak vykašle na to, aby dával obchodům v den dopravy zdarma slevu. A letos je to právě bez této slevy od dopravců, protože se jim to nevyplatí. A obchodníci, kteří tuto akci podporují, o propagaci samozřejmě stojí, jenže si ji musí dělat sami. V konečném důsledku to vypadá tak, že obchodník má hromadu plonkových objednávek, spoustu práce navíc a ještě musí investovat energii a peníze do propagace a Heureka se jen za rohem směje, protože jí to skoro nic nestojí, naopak vydělá na navýšených proklicích.
A to ani nemluvím o tom, že zase jako každý rok před Vánocemi, naprosto bezdůvodně zvýší cenu za proklik, což možná ani spousta obchodů nezaregistruje...