Vlákno názorů k článku Den dopravy zdarma trpí slabou propagací, Heureka promuje jen samu sebe od Martin - Tahle akce pomáhá pouze Heurece, lidi více klikají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 11. 2016 10:15

    Martin (neregistrovaný)

    Tahle akce pomáhá pouze Heurece, lidi více klikají a Heureka má vyšší zisk, obchodníci pouze více práce s menším ziskem, protože dotují dopravu a i propagaci. Heureka do propagace nedá ani korunu, každý rok to tak je a tak jako každý rok to budu na svých eshopech ignorovat.

  • 8. 11. 2016 16:45

    xf (neregistrovaný)

    S první částí souhlasím, s druhou ne.

    Heureka na to jakousi kampaň dělá. Ale asi jen takovou, hádám, jaká se jim vyplatí. Co sakra čekali?

    Co už vůbec nechápu jsou nářky obchodníků, ti by měli být naopak rádi za co nejmenší propagaci. Nejenže je to pro ně méně výdělečné až prodělečné, ale navíc ještě jim to komplikuje provoz přesunem dříve časově přibližně pravidelně rozprostřených objednávek do jednoho dne.

  • 14. 11. 2016 17:38

    Martin (neregistrovaný)

    Možná jste to ne úplně pochopil. Heureka tím, že dělá prakticky nulovou kampaň, nejenže naláká méně obchodů, ale díky tomu je i méně balíků pro přepravce, který se pak vykašle na to, aby dával obchodům v den dopravy zdarma slevu. A letos je to právě bez této slevy od dopravců, protože se jim to nevyplatí. A obchodníci, kteří tuto akci podporují, o propagaci samozřejmě stojí, jenže si ji musí dělat sami. V konečném důsledku to vypadá tak, že obchodník má hromadu plonkových objednávek, spoustu práce navíc a ještě musí investovat energii a peníze do propagace a Heureka se jen za rohem směje, protože jí to skoro nic nestojí, naopak vydělá na navýšených proklicích.

    A to ani nemluvím o tom, že zase jako každý rok před Vánocemi, naprosto bezdůvodně zvýší cenu za proklik, což možná ani spousta obchodů nezaregistruje...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).