S první částí souhlasím, s druhou ne.
Heureka na to jakousi kampaň dělá. Ale asi jen takovou, hádám, jaká se jim vyplatí. Co sakra čekali?
Co už vůbec nechápu jsou nářky obchodníků, ti by měli být naopak rádi za co nejmenší propagaci. Nejenže je to pro ně méně výdělečné až prodělečné, ale navíc ještě jim to komplikuje provoz přesunem dříve časově přibližně pravidelně rozprostřených objednávek do jednoho dne.
Možná jste to ne úplně pochopil. Heureka tím, že dělá prakticky nulovou kampaň, nejenže naláká méně obchodů, ale díky tomu je i méně balíků pro přepravce, který se pak vykašle na to, aby dával obchodům v den dopravy zdarma slevu. A letos je to právě bez této slevy od dopravců, protože se jim to nevyplatí. A obchodníci, kteří tuto akci podporují, o propagaci samozřejmě stojí, jenže si ji musí dělat sami. V konečném důsledku to vypadá tak, že obchodník má hromadu plonkových objednávek, spoustu práce navíc a ještě musí investovat energii a peníze do propagace a Heureka se jen za rohem směje, protože jí to skoro nic nestojí, naopak vydělá na navýšených proklicích.
A to ani nemluvím o tom, že zase jako každý rok před Vánocemi, naprosto bezdůvodně zvýší cenu za proklik, což možná ani spousta obchodů nezaregistruje...