Co to je za nesmysl? Žádný den dopravy zdarma neexistuje, tohle je pouze výplod Heureky, aby z obchodníků přes zvýšený počet kliků vytáhla více peněz. Obchodník, který se do toho zapojí bude mít sice více objednávek, ale s podstatně nižší marží, je spíš den "skoro zdarma". Kupující zákazníci Heurece nedávají ani korunu, Heureku platí obchodníci a ta jim tímto nesmyslem jenom podkopává nohy a měla by si to zaplatit ze svého. Kdo kdy viděl, aby v nejlepším období v roce pro obchod někdo dával dopravu zdarma. To se dělá v okurkové sezóně a ne před Vánocemi. Heureka jde tímto proti těm, kteří ji platí a pro mě nepřipadá v úvahu, abych se tohoto uměle vytvořeného nesmyslu zúčastnil!
Absolutní souhlas - jestli si Heuréka vyhlásí Den dopravy zdarma, je to JEJÍ den a tak má dopravu platit ze svého. Pokud by to byl pro obchodníka takový "zázrak", proč tedy neposílá svoje zboží pořád zdarma ?!? Podvod na zákazníky - a především na obchodníky, kteří svojí hloupostí pracují jako diví, odesílají a balí a platí - a pracovníci HEURÉKY dřepí u počítačů nic fyzicky nedělají a mnou si ruce jak jim z dvojnásobného počtu kliků naskakují penízky - bez práce !!!!
Podobný problém mám teď i se zbozi.cz. Prodávám online přes 10 let, 2 měsíce zpátky mě stál zákazník 40 kliků (40 korun), minulý měsíc, co udělali nový vzhled již stojí zákazník přes 80 korun (80 kliků). To už se nevyplatí, protože na prodeji těch 80,- nevydělám. Čili za 900 korun jsem dostal 12 objednávek, což je hrozně málo. Vypadá to, že zbozi.cz půjde pápá. Na dotaz, zda dají nějaký bonus, akci, slevu, když se nedaří dostat dost kliků a objednávek mi napsali, že se mnou souhlasí a soucítí, ale za x let, co zbozi.cz existuje ještě nám obchodníkům nic nedali. Stejně tak heureka.cz nic nedala za ty roky! Máte stejný pocit? Kdo chce více informací, mohu toto doložit měsíční statistikou, jakou kvalitu má nyní zbozi.cz s novým vzhledem...nebo že by nastala obrovska vlna krize a už nikdo nic nekoupí a všichni se jen dívají? Cituji e-mail ze zbozi.cz: "já Vám samozřejmě rozumím a souhlasím s tím, že popsaná situace není příjemná, ale nedovedu Vám bohužel nijak pomoci. Ve Vašem rozhodnutí službu v budoucnu nadále nevyužívat Vám pak pochopitelně nemůžu nijak bránit. Přeji hodně úspěchů na jiných kanálech a jsem s pozdravem. Jan Roháček, Optimalizátor Zboží.cz. " ... Takže nás vlastně okradli za ty roky a nic nám nedali, jen brali a zkoršili své služby, viz. nový vzhled zbozi.cz. Je to realita.