Děti roztáčejí miliardový byznys

25. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Zisky firem, které prodávají zboží pro děti, rostou. Loni se v Česku narodilo rekordních 114 600 dětí a úměrně tomu vzrostl zájem o kočárky, oblečení a hračky. Podle propočtů ze spotřebního koše Českého statistického úřadu jen letos na děti padne zhruba 250 miliard korun, píší dnešní Hospodářské noviny.

Na internetu za poslední dva roky vyrostly desítky nových e-obchodů zaměřených na mimina. Nárůsty prodejů dětského zboží počítáme v desítkách procent. Třeba prodej autosedaček nám loni vzrostl téměř o 90 procent, uvedl Jan Kolář, obchodní šéf firmy Mall.cz, jež na síti provozuje obchod Mimina.cz. Současnou situaci si ale pochvalují i prodejci v kamenných obchodech. Kvůli nárůstu poptávky jsme rozšířili prodejní plochu dětského oblečení, potvrdil HN Miroslav Hájek z oděvního řetězce Cand;ampA. V Pařížské ulici byl dokonce otevřen obchod s luxusním oblečením pro nejmenší Ditís – baby luxury.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).