Zisky firem, které prodávají zboží pro děti, rostou. Loni se v Česku narodilo rekordních 114 600 dětí a úměrně tomu vzrostl zájem o kočárky, oblečení a hračky. Podle propočtů ze spotřebního koše Českého statistického úřadu jen letos na děti padne zhruba 250 miliard korun, píší dnešní Hospodářské noviny.
Na internetu za poslední dva roky vyrostly desítky nových e-obchodů zaměřených na mimina. Nárůsty prodejů dětského zboží počítáme v desítkách procent. Třeba prodej autosedaček nám loni vzrostl téměř o 90 procent,
uvedl Jan Kolář, obchodní šéf firmy Mall.cz, jež na síti provozuje obchod Mimina.cz. Současnou situaci si ale pochvalují i prodejci v kamenných obchodech. Kvůli nárůstu poptávky jsme rozšířili prodejní plochu dětského oblečení,
potvrdil HN Miroslav Hájek z oděvního řetězce Cand;ampA. V Pařížské ulici byl dokonce otevřen obchod s luxusním oblečením pro nejmenší Ditís – baby luxury.