Názor k článku Diletanství spotřebitelského časopisu dTest a jeho testů (NÁZOR) od bývalý zákazník KASY - Prosím předejte vzornému panu Richtrovi, když mu chudákovi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2012 8:26

    bývalý zákazník KASY (neregistrovaný)

    Prosím předejte vzornému panu Richtrovi, když mu chudákovi jeho podřízení neřekli, jak se KASA chová:
    Pro mne je "KASA FUJ" cca měsíc, kdy jsme si chtěli koupit ledničku. Vybíráme, vybíráme, nakonec vybereme. A když ji dáme do košíku, tak cena vyskočila o pár stovek. Nešlo o tu sumu, ale o ten pocit, že z nás někdo dělá voly...
    Od té doby Kasu nebrat!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).