Pan "komentator" asi test ani necetl cely, neprecetl si metodiku (je jasne popsano v clanku, co dTest zkoumal (obchodni podminky, zadny zkusebni nakup, reklamace, pristup na infolince). To je jako jeden o voze a druhy o koze. Byt akcionarem, tak si asi pozvu pana "reditele" na koberecek...
Nedavno jsem chtel neco u Kasa.cz koupit a telefonat mne odradil. Porovnaval jsem dva sstemya domaciho kina a dle parametru i ceny jsou si velmi podobne a tak jsem zavolal na jejich infolinku a zeptal jsem se jich, jake jsou mezi temito vyrobky rozdily krome parametru (napr. technicke zpracovani, pocty reklamaci) a dostal jsem odpoved: "Hlavni rozdil je ve znacce." :-))))) Jen jsem podekoval za odbornou radu a polozil telefon.. pro ne jsou zakaznici jen polozky a vyrobky take jen katalogova cisla. Radeji nakupuji na mensich odbornych shopech, kde mi clovek poradi. Zvolil jsem nakonec specialistu (nebudu jmenovat, abych to nebyla skryta reklama), podival se na hodnoceni prodejce na Heurece a Zbozi a zavolal se stejnym dotazem. Pan mne zavalil tolika informacemi, ze jsem mel hned jasno, co chci. Dodaci lhuta byla do druheho dne a opravdu druhy den prislo...
Sam mam par mensich shopu a nikdy bych si nedovolil odpovedet zakaznikovi, ze rozdil je ve znacce. Nikdy bych si nedovolil, ze pri dani vyrobku do kosiku mi najednou vyskoci dalsi poplatky, jako recyklacni poplatek, poplatek za expedici tentyz den a jine ruzne nesmysly... To uz je jako pred par lety, kdy letecke spolecnosti uvadely letenky za 990 Kc, ale k tomu desitky priplatku a poplatku a cena byla nakonec 2500 Kc. A nikdy bych si neudelal takovou ostudu s "komentarem".