kupoval jsem na eshopu kasa nijak levný monitor HP s IPS panelem.
Jelikož ale monitor měl uprostřed významný výskyt vadných pixelů (2 červené kruhy o průměru 15mm), tak jsem ho reklamoval. Při reklamačním řízení se chovali jako prasata (žádné informace o průběhu, žádná náhrada za jiný kus či vrácení peněz, protahování reklamačního řízení), takže jsem byl nucen kontaktovat zákaznické centrum HP a až po jejich zásahu se má reklamace dala do pohybu a byly mi vráceny peníze. A to ještě mi ze zákaznického centra hP volala jejich zaměstnankyně, aby zjistila, jak dopadla má reklamace.
Přesně tak. provozuji pár obchodů na internetu a z vlastní zkušenosti vím že jako malý hráč na trhu nejsem schopen konkurovat těm velkým jinak než kvalitou služeb. Pracuji totiž sám na sebe, a to znamená to staré otřepané" náš zákazník = náš pán" .... pokud bych také jen seděl někde v kanclu velké společnosti tak by mne asi taky nebavilo řešit reklamace nebo dotazy zákazníků během svého oběda nebo na to myslet po večerech, o svém volnu. Je tedy jen na zákazníkovi zda ušetří v průměru pár procent za nákup nebo raději zvolí kvalitní služby.
s pozdravem
Milan