Vlákno názorů k článku Diletanství spotřebitelského časopisu dTest a jeho testů (NÁZOR) od bývalý zákazník KASY - Prosím předejte vzornému panu Richtrovi, když mu chudákovi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2012 8:26

    bývalý zákazník KASY (neregistrovaný)

    Prosím předejte vzornému panu Richtrovi, když mu chudákovi jeho podřízení neřekli, jak se KASA chová:
    Pro mne je "KASA FUJ" cca měsíc, kdy jsme si chtěli koupit ledničku. Vybíráme, vybíráme, nakonec vybereme. A když ji dáme do košíku, tak cena vyskočila o pár stovek. Nešlo o tu sumu, ale o ten pocit, že z nás někdo dělá voly...
    Od té doby Kasu nebrat!

  • 30. 5. 2012 9:01

    další bývalý zákazník Kasy (neregistrovaný)

    Též jsem přestal u Kasy nakupovat, už je to ale déle. Proč? Protože Kasa lže o dodacích lhůtách. Objednal jsem si například zboží označené "Skladem ihned k dodání", ovšem druhý den mi volá člověk z Kasy, že zboží není skladem a ani nebude, protože se údajně už nevyrábí. Samozřejmě se vyrábělo a koupil jsem ho bez problémů jinde. A u Kasy i nadále uváděli, že mají zboží skladem, takže se mohl nachytat i někdo další. Podobně jsem se nechal nachytat před Vánocemi, když v Kase slibovali dodání do dvou dnů (bylo to někdy okolo 15. prosince). Pak mi ale přišel mail, že to dodají až po Novém roce. Ať si pan Richter nejdřív zamete před vlastním prahem.

  • 30. 5. 2012 9:43

    Sly (neregistrovaný)

    Nejsem pracovník ani zakaznik kasy, ale pokud si objednáváte něco 15. prosince a někomu bezmezne verite, ze vam to z cela jiste doda do Vanoc, tak jste z prominutím dost naivka. Do 2 dnu predpokladam znamena preprava od dodavatele na sklad a pak preprava k vam, coz v prubehu roku se da normalne splnit. Jenze 2x pres speditéra v době sněhu a enormní vytíženosti přepravců před Vanocemi .. znacne nejiste mozna i nerealne.. za toto prodejce nemuze a ani neni schopen globalne ci jednotlive polozky, pokud jich ma 10tisice, vsechny osefovat.

  • 30. 5. 2012 10:55

    Pavel F. (neregistrovaný)

    To je ale problém eshopu, ne? Jestliže je 15. prosince a eshop uvádí okamžité dodání, když je zboží skladem, tak mu budu věřit. Protože z mé osobní zkušenosti plyne, že jsou i korektní eshopy, které když slibují 15.12. dodat zboží obratem, tak se tak opravdu stane.
    Nebo má snad být kupující jasnovidec, co eshop na svých stránkách myslí vážně nebo vzhledem k okolnostem nemá uváděným údajům věřit? Pokud eshop nestíhá, má například před podáním objednávky výslovně upozornit kupujícího, že vzhledem k okolnostem "co je obratem, teď znamená klidně za 2 týdny".

  • 30. 5. 2012 22:53

    pj (neregistrovaný)

    jak jsem psal vyse, dopadl jsem uplne stejne :-), s tim rozdilem, ze ja to objednal uz 11.12., bylo to zbozi NA SKLADE!!!

    11.12. realizace objednávky - zbozi je na skladě!!!
    12.12. info, že zásilka bude expedována 14.12
    17.12. dotaz na stav zásilky - bez odpovědi!
    18.12. urgence dotazu - bez odpovědi!
    19.12. obrátil jsem se na telefonickou linku, žádost o okamžité zaslání zásilky - cca 10:00 dopoledne a přislíbení tohoto zaslání
    20.12 zásilka zaslána v cca 22:20, tj. cca 1,5 dne po urgentní žádosti o zaslání a přislíbení okamžitého odeslání
    21.12. zásilka "vyhnila" u dopravce, ani se nedivím
    22.12 .... děkuji za pěkné Vánoce
    23.12....
    24.12 ...

  • 31. 5. 2012 15:21

    Sten (neregistrovaný)

    Dodací lhůty by měly být aktuální, jinak jsou k ničemu. Samozřejmě chápu, když není možné splnit dobu dodání mezi obchodem a zákazníkem, ale mezi obchodem a jejich dodavatelem je to jejich problém.

  • 31. 5. 2012 20:13

    brk (neregistrovaný)

    Podle mne to spíš svědčí o nesolventnosti Kasy, než naivitě autora příspěvku, pokud je příspěvek pravdivý.

    Taky jsem objednával na poslední chvíli, konkrétně v neděli 18.12. a zboží přišlo 21.12. přesně jak uvedl eshop při objednání. Rozdíl je v tom, že to nebyla Kasa, ale Mall.cz. Vánoce předtím to byly Obchody24.cz, podobně natěsno a taky došlo tak jak mělo. Nakupuji tak často a nikdy nebyl problém. Alespoň vím, ne koho si dát bacha.

  • 2. 6. 2012 18:12

    homo sapiens (neregistrovaný)

    ... a ty jsi "Z" prominutím taky "něco". Je totiž jedno co kdo slibuje, ale pokud je to solidní prodejce a má tomu odovídající dodací podmínky, pak ho jejich nesplnění a "zkažení Vánoc" musí přijit hoooodně draho. Asi ještě žiješ v minulém režimu a tisíciletí. Dnes lze klidně nabízet i dodávky během téhož dne - stačí super řízení a logistika - levných brigádníků a prodejců co je umí před Vánoci využít je víc než dost.
    PROSTĚ JSEM-LI SOLÍDNÍ FIRMA, NABÍZÍM JEN TO CO SPLNÍM A ZA PRODLENÍ RUČÍM PŘEDEM STANOVENÝM PENÁLE! NEPLNIT PŘIJATÝ ZÁVAZEK MUSÍ BÝT PRO SERIOZNÍ "RÁDOBYTOPFIRMU" MOOOOC DRAHE - TÍM SE TOTIŽ ODLIŠUJE OD SPOUSTY DOBRODRUHŮ NA TRHU! AVOTOMTOJE.

  • 2. 6. 2012 20:09

    hnidopich (neregistrovaný)

    No naivka som, objednaval som z Mironetu, nie sice 15.12. ale 18.12. a jedine co ma zaskocilo, ze neplanovane prisla zasielka o den skor (myslim, ze to bolo 20.12.) ako som si naplanoval pracu z domu :-)

  • 4. 6. 2012 9:27

    smart.in (neregistrovaný)

    Pokud si vy myslíte, že když se s někym na něčem dohodnete, že je normální té dohodě nevěřit, či ji dokonce porušit, tak jste z prominutím dost blb. Pokud někdo napíše dodání do dvou dnů, tak to vždy znamená, že máte mít zboží do dvou dnů na místě určení. Pokud se tak nestane, tak jde o porušení kupní smlouvy a je jedno které roční období zrovna je.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).