Vlákno názorů k článku Diletanství spotřebitelského časopisu dTest a jeho testů (NÁZOR) od Lubos N. - Pan Richter se dle mě snaží poukázat pouze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2012 11:52

    Lubos N. (neregistrovaný)

    Pan Richter se dle mě snaží poukázat pouze na zpracování a vyhodnocení celého testu.
    Článek v D-Testu sem sice nečetl, ale obchodní podmínky které jsou nepřehledné, s chybějícími pasážemi, či nedostatečné označení provozovatele e-shopu má v České republice více než 70% internetových obchodů.

    Vyvstává tedy otázka, jakým způsobem jsou testovány například ledničky, pračky, fotoaparáty či potraviny. Jde pouze o porovnání papírových hodnot (viz. obchodní podmínky e-shopu) popřípadě marketingových, či se jedná o skutečný test?

  • 30. 5. 2012 13:27

    Petr Pavel (neregistrovaný)

    Kdysi byla šéfredaktorka dTestu v Hyde parku na ČT24. Vysvětlovala, že testování drahých produktů provádí ve spolupráci se zahraničními partnery a vybírají produkty společné pro všechny trhy. Levnější výrobky a služby si testují sami a za vlastní peníze, které získávají především z předplatného.
    JENŽE...je důležité umět číst ve výsledcích. Vítěz testu nemusí být nejlepším právě pro mě. Důležité je, kolik procent z výsledného hodnocení připadá na daný testovaný parametr. Co je důležité pro mě, nemusí být důležité pro druhého a naopak.

  • 30. 5. 2012 19:25

    Patrik Chrz

    Přesně tak. Celkové hodnocení je pouze vodítkem, každopádně i podrobný rozpis mívají v dTestu velmi dobře zpracovaný, takže není problém si zvolit vlastní kriteria (někdo např. obětuje snadnost obsluhy výměnou za menší hlučnost nebo nižší spotřebu, jiný dá přednost srozumitelnému návodu).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).