Vždycky mě fascinuje, jak lidé deficitem některých naprosto základních dovedností jsou schopni vést někdy i velké společnosti.
Každý člověk má nějaké slabiny, ale pokud mi něco nejde, najmu si na to odborníky. Třeba na chápání psaného textu.
Beru do ruky časopis, v perexu se píše:
"**Právníci** časopisu dTest se v rámci **rychlého** průzkumu **správnosti nabídky a obchodních podmínek** e-shopů soustředili na správné uvádění cen, uzavírání kupní smlouvy a jednostranné změny cen. Jen dva z dvaceti pěti obchodů byly hodnoceny bez výhrad."
Proč by měl dTest provádět v rámci tohoto testu mystery shopping, když jeho předmětem je něco jiného, jasně deklarovaného?
Nevím, jak interpretovala výsledky testu ostatní média, ale to není věc dTestu a připadá mi, že pan Richter originální článek vůbec nečetl...
Pan Richter si ovšem zajistil jednu věc: Připravil se o jednoho potenciálního zákazníka méně, protože jeho přístup k věci mě odradil.
Proč se tomu divit? Takoví lidé vedou velké firmy zpravidla proto, že si to odseděli ve škole, zaplatili školné a dostali na to papír. Jsou jich stovky a tisíce každý rok, mladých lidí, kteří nikdy v životě nepracovali a pracovat nebudou... kolem jmen mají podivné cizí zkratky a v hlavách šedou teorii, která se s realitou života rozchází o celé světelné roky. A pak to má u nás k něčemu vypadat.