Názor k článku Díra v zákoně znevýhodňuje e-shopy, zákazník nemusí vrátit zboží v lhůtě 14 dní od s - Predne, vy ty prachy vratit musite, v opacnem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2012 21:36

    s (neregistrovaný)

    Predne, vy ty prachy vratit musite, v opacnem pripade po uplynuti lhuty se nezakonne obohacujete a zakaznikovi prislusi urok z prodleni (dle prislusnych zakonu), "zalovat" vas ani nemusi, kazdy soud mu vyda platebni rozkaz proti vam, aniz by vam vubec poslal oznameni. Podotykam, ze urok z prodleni je nesporny => nemuzete se proti nemu nijak branit, a v pripade, ze jej nevydate dobrovolne, tak vas to bude stat jeste exekuci navrch (a kazdy exekutor se napakuje s velkou radosti).

    Druha vec je, ze autor clanku pise nesmysly. Soucasti zakonu totiz je i to, ze ukony musi byt vykonany v obvyklych a rozumnych lhutach, a obe strany musi konat v "dobre vire". To ze neni lhuta vyslovene uvedena, neznamena, ze si zakaznik muze zbozi nechat jeste trebas 1/ 2 roku. V tomto pripade by doslo (s vysokou pravdepodobnosti) k dovozeni, ze rozumna lhuta na vraceni je prave tech 30 dnu.

    BTW: Pokud nevratite prachy, tak pozadam banku o cash back, a vy prijdete dost pravdepodobne o bankovni rozhrani, protoze banka vas uvede mezi podvodniky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).