Názor k článku Díra v zákoně znevýhodňuje e-shopy, zákazník nemusí vrátit zboží v lhůtě 14 dní od Jan - Myslím, že to není zcela přesné a zbytečně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2012 17:34

    Jan (neregistrovaný)

    Myslím, že to není zcela přesné a zbytečně autor článku tuto NEproblematiku dramatizuje.
    V článku je jasně uvedeno jak a od kdy se počítá 14 denní lhůta a stejně tak je uvedeno, že to platí i pro lhůtu opačnou, tedy 30 dní.
    Lhůty začínají běžet od doručení zboží, tudíž nelze jednoznačně zneužít způsobem uvedeným, že obchodník nemá zboží ani peníze. Zkrátka když obchodník nevrátí peníze dřív, než obdrží zboží na které se vstahuje 14 denní lhůta, obchodník zákon neporušuje. I tak doporučuji do obchodních podmínek doplnit informaci ohledně lhůty po obdržení nechtěného zboží.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).