Názor k článku Díra v zákoně znevýhodňuje e-shopy, zákazník nemusí vrátit zboží v lhůtě 14 dní od Petr - Omyl, na reklamaci v CZC vám řeknou, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 6. 2012 11:43

    Petr (neregistrovaný)

    Omyl, na reklamaci v CZC vám řeknou, že nekvalitní montáž (nezapojený větrák), který málem nadobro usmažil procesor, termovodivá pasta nakidaná ve zdroji!!! a podobné "lehké" nedodělky jsou naprosto vpořádku.

    Nejvyšší soud ví moc dobře co judikoval, pokud by se nejednalo o eshop a já MĚL MOŽNOST SI PC VYZKOUŠET a viděl bych jestli funguje, nebo ne, je samozřejmě blbost věc vracet, v opačném případě je možnost vrácení zcela na místě.

    Mě ovšem nejvíc zklamal přístup CZC, kde mi po telefonu tvrdí jak vše vrátí a když se tam člověk přes půl republiky dosere, začnou se mu smát, chtěj po něm 3 tisíce a ještě ho obstupujou... toto jsou ZMRDOVSKÉ praktiky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).