Názor k článku Díra v zákoně znevýhodňuje e-shopy, zákazník nemusí vrátit zboží v lhůtě 14 dní od Verca - Dobry den, zajimalo by me, jestli nekdo vi, jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2013 4:01

    Verca (neregistrovaný)

    Dobry den,

    zajimalo by me, jestli nekdo vi, jak se pravne resi pripad, kdy si zakaznik objedna zbozi (dodavam, ze zahranicniho obchodu mimo EU, jehoz majitelem je cesky obcan bez trvaleho pobytu v CR) a pote, co zbozi prijde jej na poste odmitne prevzit a balicek se na ceste zpet ztrati. Zakaznik byl upozornen, at zbozi prevezme a zasle zpet na vlastni naklady, toto vsak odmitl a zachoval se takto.

    Pokud mate nekde zkusenosti, moc dekuji predem za radu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).