Dobrý den,
jak uvádíme v našich vzorových podmínkách pro eshopy http://www.apek.cz/vzorove-obchodni-podminky/vzorove-obchodni-podminky/ může si obchodník zakomponovat rozumnou lhůtu na vrácení zboží do obchodních podmnínek.
Zároveň je potřeba říci, že zákazník musí vrátit zboží po vyzvání, takže jestli že jej obchodník ihned po zrušení smlouvy vyzve, je zákazník povinnen zboží vrátit.
Ja si myslim, ze uvedena advokatni kancelar jen ceri vodu, aby mela vice pripadu.
Take jsem to chtel doplnit ve stejnem smyslu jako predchozi prispevek, ale pujdu jeste dal.
Zakaznik ma povinnost zbozi ihned vratit a to dokonce bez nutnosti vyzvani a nesmi jej dale pouzivat.
To by bylo jinak brano jako bezduvodne obohacovani nebo zneuzivani cizi veci.
Smlouva totiz zanika dnem doruceni odstoupeni. V tento den jiz zbozi zakaznikovi nepatri!!! a pokud po tomto dni zakaznik zbozi nadale pouziva, muze to byt brano jako projev vule ze strany zakaznika si toto zbozi nadale ponechat a mit z neho pozitek, tj. odvolani predchoziho odstoupeni nebo smlouva nova.