Na základě vlastní zkušenosti s ČP Nymburk: Doručovatelky si roznášku usnadňují tím, že všechny letáky založí do novinek místních Supermarketů. Tím je šance, že se Váš leták nedostane k cíli zaručena.
Pokud by byl leták mimo, je větší pravděpodobnost úspěchu, ale to už poštu nezajímá.
A to mají dávat do schránky každý leták zvlášť? To by si práci pěkně prodloužili a zbytečně ;-) Navíc ten kdo letáky nečte a hned vyhazuje, tak je mu to stejně jedno jak ten leták je vložen do schránky :D
Za sebe doufám jen, že ti co letáky vyhazují tak alespoň do tříděného odpadu a ne do směsného :-/
Pane Řepko,
jde o placenou službu a ta něco zahrnuje. Čili je nutné dodržet to, co si zákazník objednal a ne si to jakkoli zjednodušovat.
To máte stejné, jako kdyby Vám v restauraci přinesli v jedné nádobce pivo, polévku a hlavní jídlo = stejně se Vám to v žaludku smíchá, tak co. Ale Vám by se to asi nelíbilo, že :)
Pane Jirsáku,
díky za skvělou připomínku. Taky je nechápu. Není jediný důvod nadávat na nevyžádanou reklamu, když stačí maličkost. A věřte, že naprostá většina profíků to ctí, pokud máte samolepku na schránce, reklamu nedostanete.
Sám za sebe musím dodat, že se takový člověk ochuzuje o informace. I reklama je informací a měl bych nechat na sobě rozhodnutí, co chci využít a co ne. Není správné se předem vzdávat potenciálně zajímavého sdělení.
V tom máte samozřejmě pravdu, ale zkuste žádat úhradu nákladů. Jinak řešením je soud, ale předpokládám, že to Vám nestojí za to.
I tak ale nová distribuce zadarmo Vás vyjde cenově velmi příznivě ve srovnání s většinou alternativních komunikačních kanálů.
Poučení pro příště: žádejte, aby Váš leták distribuovali samostatně.
Je sice hezké že mám na schránce nápis Nevhazovat letáky, ale co je mi to platné, když aby se dostaly do vchodu, tak individua vyzvání na všechny zvonky. Sekundární efekt je ten, že babky ve vchodu vpouští do domu kohokoli, kdo zazvoní. Takže si sbal svoje letáky A TÁHNI DO ... A UŽ NIKDY NECHOĎ.