Na základě vlastní zkušenosti s ČP Nymburk: Doručovatelky si roznášku usnadňují tím, že všechny letáky založí do novinek místních Supermarketů. Tím je šance, že se Váš leták nedostane k cíli zaručena.
Pokud by byl leták mimo, je větší pravděpodobnost úspěchu, ale to už poštu nezajímá.
A to mají dávat do schránky každý leták zvlášť? To by si práci pěkně prodloužili a zbytečně ;-) Navíc ten kdo letáky nečte a hned vyhazuje, tak je mu to stejně jedno jak ten leták je vložen do schránky :D
Za sebe doufám jen, že ti co letáky vyhazují tak alespoň do tříděného odpadu a ne do směsného :-/
Pane Řepko,
jde o placenou službu a ta něco zahrnuje. Čili je nutné dodržet to, co si zákazník objednal a ne si to jakkoli zjednodušovat.
To máte stejné, jako kdyby Vám v restauraci přinesli v jedné nádobce pivo, polévku a hlavní jídlo = stejně se Vám to v žaludku smíchá, tak co. Ale Vám by se to asi nelíbilo, že :)
Pane Jirsáku,
díky za skvělou připomínku. Taky je nechápu. Není jediný důvod nadávat na nevyžádanou reklamu, když stačí maličkost. A věřte, že naprostá většina profíků to ctí, pokud máte samolepku na schránce, reklamu nedostanete.
Sám za sebe musím dodat, že se takový člověk ochuzuje o informace. I reklama je informací a měl bych nechat na sobě rozhodnutí, co chci využít a co ne. Není správné se předem vzdávat potenciálně zajímavého sdělení.
V tom máte samozřejmě pravdu, ale zkuste žádat úhradu nákladů. Jinak řešením je soud, ale předpokládám, že to Vám nestojí za to.
I tak ale nová distribuce zadarmo Vás vyjde cenově velmi příznivě ve srovnání s většinou alternativních komunikačních kanálů.
Poučení pro příště: žádejte, aby Váš leták distribuovali samostatně.