Do ČR míří nové značky, konkurence vzroste

16. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Stejně jako v ČR přibývá nových obchodních center, roste i počet nových značek. Jen letos by se mělz v ČR představit desítky nových značkových obchodů a další vlna se chystá na příští rok. Např. v pražském obchodním centru Palladium se představí Italská móda Conbipel a Guru, britská kosmetika Body Shop nebo móda Marc O'Polo ze Švédska.

Ovšem obchodníci se nechystají pouze do hlavního města. Např. do Liberce se chystá značka Boogie nights, která se zaměřuje na ložní a spodní prádlo. Obchodníci, kteří své prodejny otevřou v nejbližších dnech tak ještě stihnou předvánoční shon. Právě prodejci oblečení prodají zhruba polovinu zboží z celého roku právě před Vánoci.

Zdroj: iHNed.cz

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).