Beres to ad absurdum. Ale to maji obecne nekteri mene vyvinuti deprivanti radi a pouzivaji jako argumentacni prostredek.
1. Pokud je to jen parkrat denne a optani je do 30s-60s, tak je to v pohode. Pokud se tam ale stridaji lidi jak u kasy v supermarketu, tak se to neda. Zvlast pokud nejsou odhlucnene prepazky. Opet opakuji ze delam hlavou a ne hubou a excelem.
2. Ano kdyz nekdo zavola jdu do zasedacky. Pokud neni volna tak bezim na chodbu nebo nekde kde nekoho nebudu rusit. Ostatni to taky tak delaji. Patri to k dobremu vychovani. Krom toho mi velice vadi pokud svym jednanim nekomu ublizuji nebo poskozuji jeho praci. Mimo jine je to znamka jiste pracovni profesionality.
A to uz nemluvim o veci ktere se nemaji dostat pri jednanich ven.
3. Pokud potrebuji pocitac, nejake dokumenty no proste byt pripraven, tak si sjednam termin v prubeho toho telefonatu a muzem hovorit v zasedacce. Muze to byt klidne do 30ti min. Tak to fungovalo i v polostatni firme proti telefonovani, mamuti mezinarodni firme a startupu kde jsem vsude delal. Proc s tim je takovy problem? Jo jednou jsem se trochu utapnul a sel jsem do male stredni prevazne ceske firmy. Po par tydnech jsem byl nucen pouzit vypovedi a zcela neprofesionalnich slov smerem k sefum: "drzte uz konecne hubu vy ..." a totez v anglictine a nemcine aby mi rozumeli (i neprofesionalni chovani se ma delat profesionalne:) tj. s ohledem na hostujici cizince.
4. Tento zpusob prace je velice efektivni. A jeste efektivnejsi je pokud sefove jsou uklizeni v tlachacich mistnostech a jen obcas se zeptaji. A take je dobre minimalizovat zbytecne tlachani k cemuz slouzi nastaveni provesu a ruzne tiketovaci systemy. Take lidi aby do nich psali veci souvisejici s tematem a nerikali vse jen per huba. Tim se minimalizuje zbytecny sum na reci nezbytne nutne.
5. Produktivita prace neni o tom jak moc tlacham,litam s dokumenty ci rozhazuju bezmyslenkovite ukoly. Produktivita prace je to tom ze jsem za nejaky rozumny cas schopny vytvorit nejake hodnoty. V mem pripade i na 5-10 let dopredu.
Ma produktivita prace take nevisi na tom ze nekomu slibim ze s nim neco projednam a bez pripravy se hned se zacit telefonicky boxovat.To je o technologickem vyvoji nikoli o telemarketingu.
6. Dale si uvedom ze veci ktere lide resi v mem zamestnani vyzaduji hluboke soustredeni a prolezt mnoho technologickych rovin a pamatovat si take radu veci. Vyzaduje to systematicky a obcas vedecky pristup. Ta prace vyzaduje i mnoho zodpovednych osob ktere se k vecem vyjadruji. A proto nelze nekomu na stul hodit vec vymyslenou za 5 minut u kafe. Mnohdy kdyz dojde k problemu (nekde spadne letadlo, chcipne burza, selze rizeni prumyslovych procesu) tak jako bys slysel padat virtualni penize. Obcas jsou to castky za ktere bys zalozil nekolik bank. Proto si myslim ze urcita ohleduplnost k temto lidem je na miste.
Takze vazeny pane (upozornuji ze vykani v diskusich pouzivam jako vyraz pohrdani), doufam ze se nikdy nesetkame. Pokud bych nejakym pohnutim zivotnich okolnosti mel tu cest s vami se setkat, udelam za kazdou cenu vse pro to, abych podobneho vylupka dfensovy typologie "napravil".