Já si nekupuji nic co nechci, ovšem zrovna za 14 ti denní lhůtu jsem rád.
Nezneužívám jí, ale:
1) Chci za své peníze nový a bezzávadový výrobek
2) Reklamace plno vad neuznají, nutí vás si koupit klidně poškrábaný přístroj, nebo LCD s vadnými pixely.
Takže vždy, když jsem něco ve 14 dnech vracel, bylo to proto že je to rychlejší a lepší řešení, jak reklamace a bylo to z důvodu nekvality výrobku. Pokud takhle možnost nebude, tak se budu zrovna třeba u LCD muset zařídit jinak, protože i drahé LCD od Dell jsem musel 3x vracet, než měli v pořádku podsvícení a žádné vadné pixely.
Nemám pocit, že bych zneužíval eshop, ale prostě chci za své peníze 100% výrobek. A bohužel, tenhle návrh zákona povede k tomu, že spousta lidí bude muset používat zmetky, protože reklamací ta daná chyba neprojde.