Měl jsem taky prosperující eshop po mnoho let, dobré ceny, marže 1%, ale stačí pak jedno procento zákazníků - podvodníků využívajících 14-denní vracecí lhůty - na zlikvidování a zavření eshopu. Konkrétně například těsně před Vánoci dělají někteří nezodpovědní lidé to, že si stejné zboží objednají u třeba 4 eshopů současně a jen od jednoho to převezmou a zbylé tři eshopy mají škody s dopravou, sankcemi s vracením zboží distributorovi,... takže na jednom odeslaném výrobku neodebraném zákazníkem je pak škoda pro eshop v tisících korun a ještě z toho mají tito lidé srandu, že Vám způsobili s objednávkou škodu. Jiní zákazníci objednávají zboží po mnoha kusech s jasným úmyslem ho nepřevzít a jen poškodit eshop,..takové zboží se pak vrací třeba až po dvou měsících jako nedoručitelné, když je cena už o 1/3 nižší. Jindy si zákazníci/děti objednají zboží a pak, když to nepřevezmou, tak řeknou, že nemají peníze, nebo rodiče řeknou, že jejich děti zlobily a tak že proto objednané zboží pro děti nepřevzali. Majitel eshopu toto zboží pak musí vracet a platit za něj stornopoplatky distributorovi, dopravu k zákazníkovi a zpět a dopravu od distributora do eshopu a zpět. Mnoho lidí jede například na zahraniční dovolenou a chce si ji nafotit foťákem luxusním, tak si objedná v eshopu foťák a po desetidenní dovolené zase foťák neseriózně vrátí eshopu bez udání důvodu, pořídí tisíce fotek a vše platí eshop, navíc fotoaparát už je rozbalený a nelze ho pak prodat za cenu nerozbaleného nebo vrátit distributorovi.