Názor k článku Dopravci chystají další novinky. Zákazníci e-shopů budou spokojení od brk - Ne vždy za to můžou zákazníci. Někdy počátkem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 1. 2016 13:11

    brk (neregistrovaný)

    Ne vždy za to můžou zákazníci. Někdy počátkem prosince jsem si objednal z eshopu věci s dopravou jako balík na poštu. Jedna věc byla poškozená a tak jsem řešil reklamaci.

    21.12. byla reklamace vyřízená a poslali DPD nový kus. 22.12. mělo proběhnout doručení. Jelikož ale eshop neměl mou adresu, ale jen adresu pošty, kde doručoval prvně, tak na balíku bylo mé jméno a adresa obchoďáku, kde ta pošta je.

    Kdybych si u DPD nechal změnit adresu, tak se to o den protáhne a 23.12. jsem neměl čas čekat na balík. Jediná možnost to byla systémem nechat projít až k řidiči a sním se druhý den telefonicky spojit a domluvit se, kde to má nechat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).