nejlepší pro doručení zásilky je čichat adresu příjemce, v průmyslové zóně kde se nájemci střídají tak často, že je ani sousedi neznají. Plechové haly bez čísel popisných, doručování na fakturační adresu a né podle skutečného fyzického příjemce, mapové rozhraní google kde místo několika domů je zobrazená jedna velká šedivá plocha a podobné špeky. Někdy to dopravci opravdu nemají jednoduché. Ani s GPS v ruce.
Ne vždy za to můžou zákazníci. Někdy počátkem prosince jsem si objednal z eshopu věci s dopravou jako balík na poštu. Jedna věc byla poškozená a tak jsem řešil reklamaci.
21.12. byla reklamace vyřízená a poslali DPD nový kus. 22.12. mělo proběhnout doručení. Jelikož ale eshop neměl mou adresu, ale jen adresu pošty, kde doručoval prvně, tak na balíku bylo mé jméno a adresa obchoďáku, kde ta pošta je.
Kdybych si u DPD nechal změnit adresu, tak se to o den protáhne a 23.12. jsem neměl čas čekat na balík. Jediná možnost to byla systémem nechat projít až k řidiči a sním se druhý den telefonicky spojit a domluvit se, kde to má nechat.
Mně třeba udivuje, kolik lidí vůbec nezná svoji adresu.
Me uz ne :-/ Podivejte se kolik lidi ma dnes nadupany smartphone s mobilnim internetem, mapami a GPS. A myslite ze jsou s temito uzasnymi moznostmi schopni dojit v Praze (navic v centru, kde jsou ulice a cisla domu jasne znacene) na danou adresu ? Ani omylem.
"Ted stojiiiim tady na nejaky ulici!, kam maaaam jit ???? Doprava nebo doleva ? Ne, nevidim tu zelenou kavarnu ? Kde to jeeee? Cekas tam ???"
Podobne neschopnych blbu slycham kazdy mesic plno.