Názor k článku E-commerce bude mít v Česku velkého hráče. IKEA chce spustit e-shop od T... - Ikea se dost zhoršila, cca poslední 2-3 roky,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 9. 2015 23:48

    T... (neregistrovaný)

    Ikea se dost zhoršila, cca poslední 2-3 roky, ale pořád patří k tomu lepšímu /což je na jednu stranu smutné hlavně pro její konkurenty/.

    Sice vystavěli velký "obchoďák", ale na sklad už nezbylo místo. A jezdit v té dopravní situaci z Ikei do toho výdejního skladu na Slatinu je porod i autem, natož MHD. To bych to vzdal úplně. Přitom kdyby chtěli, mohli mít sklad hned vedle Ikei, ale holt by to bylo dražší než posílat lidi do Slatiny i kvůli drobnostem, třeba když dokupujete ke kuchyni pár doplňků...

    Co se týká nutnosti jít do skladu v samotné prodejně, tak to prostě řeším že tam naběhnu přes pokladny. Nemám čas půl hodiny obcházet okolo. Spíš mi vadí, že jim občas nesedí skladová dostupnost a že začali lákat na věci, které pak v obchodě "v akci" vůbec nemají (opakovaně). A ještě drze řeknou "přijďte si zítra na otevíračku, máme to na zítřek ve skladu". Na dotaz, proč tedy nemůžou aspoň pro vás přinést ze skladu dnes, neodpoví, vedení se zákazníky taky nekomunikuje. Jestli budou takto "nekomunikovat" i v eshopu, tak pohoří.

    Nicméně, pokud si člověk nenechá dělat nábytek někde na zakázku, tak je to pořád obchod, kde se dá pořídit dost věcí za poměrně slušnou cenu a některé série nábytku jsou docela vychytané, lehce se to kombinuje a sedí to k sobě a i to poradenství jakžtakž funguje. A když jsem to složil dohromady i já a drží to a funguje, tak to zas taková tragédie nebude :-) Samozřejmě se nesmí brát úplně to nejlevnější. Na začátku roku jsme vybavovali prakticky skoro celý byt a kromě několika drobností to bylo napůl Ikea / Kika. Ostatní obchody ve srovnání poměrně o ničem, hlavně dodací lhůty třeba v Asku tragédie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).