Můžete závidět nebo to Mall.cz přát. E-shop, který si v loňském roce připsal 35% růst tržeb, se rozhodl pro akci kulový blesk. Přestěhoval své zaměstnance i vlajkovou prodejnu.
E-shop zůstal v pražských Holešovicích, centrálu však přestěhoval do budovy ArtGen. Paradoxem je, že developer této kancelářské budovy PPF Real Estate neopomněl na svých stránkách uvést, že v budově je sice výdejna Mall.cz, ale jsou to také pouhé 4 minuty chůze do centrálního skladu Alza.cz. Nutno připomenout, že v Holešovicích, v pěšky dostupné vzdálenosti, sídlí i další e-shop Mironet.
Čtěte také: Balíkomaty ožívají. Provozovatelé se poučili z chyb a lákají na novinky
Největší e-shopy tak mají zákazníci na dosah ruky. Mall.cz přestěhoval do nové budovy nejdříve své zaměstnance, poté i vlajkovou prodejnu. Ta má plochu 200 m2, sklad se zázemím pro zaměstnance 380 m2. Vybrané zboží je prezentováno na stěně, kterou architekti nazvali Mall Wall.
Co je však nezvyklé, Mall.cz odhalil vnitřnosti svého skladu. Ten je prosklený směrem do ulice. Každý, kdo jde okolo, se tak může podívat, jak to v takovém e-shopu chodí. Konkurence zároveň může sledovat, co všechno má Mall.cz k dispozici skladem a jak často se zaměstnanci v regálech míhají.
Není to však jediné stěhování, které Mall.cz čeká, v září ještě přestěhuje distribuční centrum. To bude nově v Jirnech u Prahy, kde si e-shop nechal vybudovat logistiku přímo na míru.
Mall.cz jde tak ve šlépějích svého mnohem většího a místně blízkého konkurenta, který své prostory v pražských Holešovicích vylepšoval již několikrát. Součásná otevřená podoba, obrovský showroom s množstvím zboží na ukázku, láká denně mnoho zákazníků. Server Podnikatel.cz se byl podívat i v zákulisí, kde funguje plně automatizovaný systém.